Sıkça Sorulan Sorular

İsveç Yatak Teknolojisi

Moln ne demek?

İsveç dilinde "Moln" kelimesi bulut anlamına gelmektedir. Bulutların üzerinde bir uyku rahatlığında tasarladığımız yataklarımız için en doğru isimde bu olurdu.

İsveç yatak teknolojisi ne demek?

İsveç kuzey yarımkürenin kutupuna yakın bir bölgede bulunduğu için çok uzun gece ve gündüz saatlerine maruz kalmaktadır. Ve hatta kimi günler 24 saat güneşli geçmektedir. Bu durum İsveç halkını yüzyıllardır daha konforlu uyku kalitesini yakalayabilmek için insan vücudu ile en uyumlu ve sağlıklı yatakların nasıl olması gerektiği konusunda uzmanlaştırmıştır.

Moln Yatak ürünleri bu kültürden çıkan, katmanlarının her santimi titizlikle tasarlanan ve İsveç ustalığının imzası bulunan ürünlerdir. Moln yatakta sadece bir yatak değil yaşam konforu almanızı sağlamaktayız.

Terleme sorunum var hangi yatağı tercih etmeliyim?

Moln ürünlerinde kullanmış olduğumuz kumaşlar yüksek teknoloji ile üretilmiş vücut sıcaklığını sabit tutan özelliktedir.

Garanti ve İade

Moln yatakların garanti süresi nedir?

Yatak ürünlerinde Türkiye'deki resmi garanti süresi 2 yıl olmasına rağmen Moln yatak ürünlerinde garanti süresi 5 yıldır.

Moln yatağı denedim ve iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Öncelikle şunu bilmenizi isteriz ki; satın almış olduğunuz ve iade etmek istediğiniz Moln ürünleri ile ilgili herhangi bir sebep belirtmek zorunda değilsiniz.

Moln olarak sizin iade sebebiniz ne olursa olsun ürünlerimizi sorgusuz iade almaktayız. İade talebinizi bize bildirdikten sonra, anlaşmalı olduğumuz kargo firması tarafından ürünleriniz geri alınır. İade ürünlerin geri kargolaması için sizden hiçbir ücret talep edilmemektedir.

Yatağınızın bize geri ulaşmasının ardından ödemeniz size 7 gün içerisinde yapmış olduğunuz ödeme yoluyla iade edilmektedir. Moln ürününüzü kredi kartı ile almış iseniz, normal şartlarda iade işleminin yansıması ile 5 gün aralığında sürmektedir fakat bankanızın prosedürlerine bağlı olarak bu süreç uzayabilmektedir.

İade talebini size nasıl iletebilirim?

Moln ürününüzü iade etmek istiyorsanız yapmanız gereken tek şey 0850 532 66 56 nolu 7/24 müşteri hizmetleri hattımızdan talebinizi bildirmek olacaktır. Müşteri temsilcisi arkadaşlarımız iade süreçlerinizi planlayarak sizleri yönlendirecektir.

Sipariş ve Ödeme

Üye olmadan sipariş verebilir miyim?

Moln yatağa sipariş etmek istediğinizde üyelikli yada üyeliksiz alışveriş seçeneklerinden birini seçebilirsiniz. Sizler için tavsiyemiz üyelikli alışverişi seçerek Moln ailesinin bir üyesi olmanız ve fırsatlardan haberdar olmanızdır.

Nasıl sipariş verebilirim?

Web sitemizden satın almak istediğiniz ürünleri ‘Sepete Ekle’ butonuna tıklayarak siparişinizi verebilirsiniz.

Ayrıca, Moln Destek Ekibi 0850 532 66 56’ı arayarak, siparişinizi bizimle birlikte oluşturabilir ve olası tüm sorularınıza yanıt alabilirsiniz.

Aynı zamanda ürünlerimizi Türkiye'de yalnızca www.rehome.com.tr ve www.vivense.com online platformlarından satın alabilirsiniz.

Teslimat

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Satın aldığınız ürünün en kısa sürede adresinize ulaşması önemli. Bu sebeple süreci takip edebileceğiniz bir takip numarası sistemi oluşturduk. E-postanıza gelen Kargo Takip linkine tıklayarak teslimatın her aşamasından bilgi sahibi olabilir ya da üyelik bilgilerinizle sisteme giriş yaparak sipariş durumunuza göz atabilirsiniz.

Siz siparişinizi onayladığınızda, 1-2 iş günü içinde ürününüz tesislerimizden gönderime çıkar. Tatil veya ağır hava koşulları gibi durumlarda siparişin teslim süresi uzayabilir. Moln ekibi olarak, siparişinizi mümkün olan en kısa sürede size ulaştırmak için elimizden gelen herşeyi yapacağız.

Kargo ve taşıma için bir ücret ödeyecek miyim?

Kargo ve taşıma için herhangi bir ücret ödemesi yapılmamaktadır. Siparişlerin teslimatı anlaşmalı teslimat ekibimiz ile ücretsiz olarak gerçekleşmektedir.