Kullanım Şartları
Moln Türkiye internet sitemiz hakkındaki sorumluklarımızı ve yasal haklarımızı aşağıdaki koşulları inceleyerek öğrenebilirsiniz. Moln Türkiye internet sitemizi ziyaret eden kullanıcılar, aşağıda yazılanlarla sınırlı olmamak şartıyla tüm maksat ve halin icabı ile kabul etmiş sayılacaktır.
Moln Türkiye operasyonu yönetimine yetkili firma Rehome Dijital Pazarlama San. Tic. A.Ş.'dir. Bu internet sitesinde yer alan bilgilerin ve malzemelerin, görsel unsurların ve bunların düzenlenmelerinin telif hakkı, aksi açıkça belirtilmediği sürece Rehome Dijital Pazarlama San. Tic. A.Ş.'ne aittir.
Bilgiler, Rehome Dijital Pazarlama San. Tic. AŞ.'nin yazılı izni olmaksızın kısmen veya tamamen kopya edilemez, dağıtılamaz, kiralanamaz, çoğaltılamaz, alt lisansla kullandırılamaz, değiştirilemez, ileride kullanılmak üzere saklanamaz, hiçbir şekilde ticari bir amaçla kullanılamaz veya kullandırılamaz. Moln Türkiye sitesine erişim serbest ve anonim olup, site ziyaretçilerimiz bilgi ve dökümanları yalnızca bilgi edinmek amacıyla kullanabilir.
Sitemize vereceğiniz e-mail, telefon, ad ve soyad gibi bilgileriniz; aktivasyon ve üyeliğiniz hakkında bilgilendirme iletileri göndermek için kullanılacak olup yasal zorunluluklar çerçevesinde izniniz olmadan hiçbir 3. kişi ve kurumlarla paylaşılmayacaktır.
Sitemizde sizlerle paylaşılan ürün detay bilgilerinin tamamı mevcutta olduğu gibidir. Rehome Dijital Pazarlama San. Tic. A.Ş. bu internet sitesinde yer alan bütün ürün ve hizmetleri, sayfaları, bilgileri, görsel unsurları önceden bildirimde bulunmadan değiştirme hakkını saklı tutar. Herhangi bir muhtemel ürün ağacındaki değişiklik ürün detay sayfasında anında güncellenmektedir. Sizlerle ürün detayı haricinde de birçok bilgi paylaşılmaktadır. Rehome Dijital Pazarlama San. Tic. A.Ş. sitedeki bilgilerin doğruluklarını, yeterliliklerini ve eksiksizliklerini garanti etmemekte ve bu bilgilerdeki hatalar ya da eksiklikler nedeniyle sorumluluğu, açık bir şekilde reddetmektedir. Rehome Dijital Pazarlama San. Tic. A.Ş. üçüncü şahıslara yönelik olanlar da dahil olarak mülkiyet, satılabilirlik, doğruluk, güvenilirlik, kesinlik, belirli bir amaç için uygunluk ve/veya bilgisayar virüsü bulunmamasına ilişkin garantiler dahil ancak bunlarla sınırlı kalmamak kaydıyla, zımnen, açıkça ya da yasal olarak hiçbir garanti vermemektedir.
Moln Türkiye sitesinde yayınlanmış bilgiler ya da bilgilere dayanılarak yapılan işlemlerden veya siteye ulaşılamamasından doğan ve doğacak zarar ve/veya kayıplardan dolayı hiçbir şekilde sorumluluk kabul etmez. Bu web sitesinin yayınlanması, hiç bir kişi ve/veya kuruluşa herhangi bir konuda, herhangi bir taahhüt içermemektedir. Sitede yer alan bilgiler ışığında verilecek her türlü kararla ile ilgili tüm sorumluluk, Moln Türkiye sitesini ziyaret eden kişiye aittir.
Moln Türkiye sitesinde yer alan herhangi bir bilgiyi, herhangi bir şekilde tahrif etmek; her türlü cezai hukuki takibata neden olacaktır.
Moln Türkiye sitesinin kullanımı sırasında herhangi bir performans arızası, kusur hata, eksiklik, kesinti, işletme ve/veya nakilde gecikme, bilgisayar virüsü ve/veya hat ve/veya sistem arızası sonucu doğrudan ya da dolaylı ortaya çıkan zarar, ziyan ve masraflar dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere hiçbir zarar ve ziyandan, Rehome Dijital Pazarlama San. Tic. A.Ş. ve/veya çalışanları, bu tür bir zarar ve ziyan olasılığından haberdar edilmiş olsalar dahi, sorumlu olmazlar.
Moln Türkiye sitesinde bulunan bilgi veya ifadeler (tasarımlar, resimler, logo v.b. gibi) Rehome Dijital Pazarlama San. Tic. A.Ş.'nin yazılı izni olmaksızın kullanılamaz. Site ve içeriğindeki bilgilerin kullanımından doğabilecek ihtilaflarda, Türkçe Yasal Uyarı metni esas alınacak olup, böyle bir durumda Rehome Dijital Pazarlama San. Tic. A.Ş. her türlü hukuki haklarını kullanacağını taahhüt eder.
İsveç Yatak Teknolojisi
Moln ne demek?
İsveç dilinde "Moln" kelimesi bulut anlamına gelmektedir. Bulutların üzerinde bir uyku rahatlığında tasarladığımız yataklarımız için en doğru isimde bu olurdu.
İsveç yatak teknolojisi ne demek?
İsveç kuzey yarımkürenin kutupuna yakın bir bölgede bulunduğu için çok uzun gece ve gündüz saatlerine maruz kalmaktadır. Ve hatta kimi günler 24 saat güneşli geçmektedir. Bu durum İsveç halkını yüzyıllardır daha konforlu uyku kalitesini yakalayabilmek için insan vücudu ile en uyumlu ve sağlıklı yatakların nasıl olması gerektiği konusunda uzmanlaştırmıştır.
Moln Yatak ürünleri bu kültürden çıkan, katmanlarının her santimi titizlikle tasarlanan ve İsveç ustalığının imzası bulunan ürünlerdir. Moln yatakta sadece bir yatak değil yaşam konforu almanızı sağlamaktayız.
Terleme sorunum var hangi yatağı tercih etmeliyim?
Moln ürünlerinde kullanmış olduğumuz kumaşlar yüksek teknoloji ile üretilmiş vücut sıcaklığını sabit tutan özelliktedir.
Garanti ve İade
Moln yatakların garanti süresi nedir?
Yatak ürünlerinde Türkiye'deki resmi garanti süresi 2 yıl olmasına rağmen Moln yatak ürünlerinde garanti süresi 5 yıldır.
Moln yatağı denedim ve iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
Öncelikle şunu bilmenizi isteriz ki; satın almış olduğunuz ve iade etmek istediğiniz Moln ürünleri ile ilgili herhangi bir sebep belirtmek zorunda değilsiniz.
Moln olarak sizin iade sebebiniz ne olursa olsun ürünlerimizi sorgusuz iade almaktayız. İade talebinizi bize bildirdikten sonra, anlaşmalı olduğumuz kargo firması tarafından ürünleriniz geri alınır. İade ürünlerin geri kargolaması için sizden hiçbir ücret talep edilmemektedir.
Yatağınızın bize geri ulaşmasının ardından ödemeniz size 7 gün içerisinde yapmış olduğunuz ödeme yoluyla iade edilmektedir. Moln ürününüzü kredi kartı ile almış iseniz, normal şartlarda iade işleminin yansıması ile 5 gün aralığında sürmektedir fakat bankanızın prosedürlerine bağlı olarak bu süreç uzayabilmektedir.
İade talebini size nasıl iletebilirim?
Moln ürününüzü iade etmek istiyorsanız yapmanız gereken tek şey 0850 532 66 56 nolu 7/24 müşteri hizmetleri hattımızdan talebinizi bildirmek olacaktır. Müşteri temsilcisi arkadaşlarımız iade süreçlerinizi planlayarak sizleri yönlendirecektir.
Sipariş ve Ödeme
Üye olmadan sipariş verebilir miyim?
Moln yatağa sipariş etmek istediğinizde üyelikli yada üyeliksiz alışveriş seçeneklerinden birini seçebilirsiniz. Sizler için tavsiyemiz üyelikli alışverişi seçerek Moln ailesinin bir üyesi olmanız ve fırsatlardan haberdar olmanızdır.
Nasıl sipariş verebilirim?
Web sitemizden satın almak istediğiniz ürünleri ‘Sepete Ekle’ butonuna tıklayarak siparişinizi verebilirsiniz.
Ayrıca, Moln Destek Ekibi 0850 532 66 56’ı arayarak, siparişinizi bizimle birlikte oluşturabilir ve olası tüm sorularınıza yanıt alabilirsiniz.
Aynı zamanda ürünlerimizi Türkiye'de yalnızca www.rehome.com.tr ve www.vivense.com online platformlarından satın alabilirsiniz.
Teslimat
Siparişimi nasıl takip edebilirim?
Satın aldığınız ürünün en kısa sürede adresinize ulaşması önemli. Bu sebeple süreci takip edebileceğiniz bir takip numarası sistemi oluşturduk. E-postanıza gelen Kargo Takip linkine tıklayarak teslimatın her aşamasından bilgi sahibi olabilir ya da üyelik bilgilerinizle sisteme giriş yaparak sipariş durumunuza göz atabilirsiniz.
Siz siparişinizi onayladığınızda, 1-2 iş günü içinde ürününüz tesislerimizden gönderime çıkar. Tatil veya ağır hava koşulları gibi durumlarda siparişin teslim süresi uzayabilir. Moln ekibi olarak, siparişinizi mümkün olan en kısa sürede size ulaştırmak için elimizden gelen herşeyi yapacağız.
Kargo ve taşıma için bir ücret ödeyecek miyim?
Kargo ve taşıma için herhangi bir ücret ödemesi yapılmamaktadır. Siparişlerin teslimatı anlaşmalı teslimat ekibimiz ile ücretsiz olarak gerçekleşmektedir.